pondělí 10. června 2024

RE: (2)ZPRÁVA MĚSTSKÉMU ÚŘADU PRAHA 11 A SPOL... S DOPLNĚNÍM TEXTU..INFORMAČNĚ A NA VĚDOMÍ VŠEM

PANÍ FANTOVÁ..,

HIERARCHIE STÁTU PŘEKROČILA NEJEDNOU HRANICE V OBLASTI USILOVÁNÍ MI A MOJÍ RODINĚ O ŽIVOT.
NEJEDNOU TAK ZPŮSOBILA I ROZBITÍ MI RODINY, MÁLEM JSEM TO NEPŘEŽIL.
JSTE VEŘEJNOU INSTITUCÍ, ZASTUPUJÍCÍ OBEC, TEDY JSTE TOHO SOUČÁST.
JÁ MÁM PRÁVO NA OBRANU. A NEJDE LI SE DOMLOUVAT NORMÁLNĚ, NENÍ KOMUNIKACE S VEŘEJNOU SPRÁVOU JEJÍ SOUKROMOU ZÁLEŽITOSTÍ. JE TO I VĚC VELMI, VELMI VEŘEJNÁ.
MÁTE PRÁVO SI MYSLET NĚCO JINÉHO, MŮJ NÁZOR JE TENTO.
MŮJ ŽIVOT UŽ DÁVNO NENÍ JEN SOUKROMOU ZÁLEŽITOSTÍ, ALE ZÁLEŽITOST VEŘEJNĚ ZNÁMÁ.
O TO JSTE SE, HIERARCHIE STÁTU, POSTARALI, ŽE JSEM MUSEL VSTOUPIT DO TAKOVÉTO OBRANY. JINAK UŽ BYCH NEBYL ANI MEZI ŽIVÝMI. USILUJETE MI PO DLOUHÁ LÉTA O ŽIVOT.
NIC, CO SE TÝKÁ TEDY JEDNÁNÍ SE MNOU NENÍ A NEBUDE UŽ JEN VAŠE ZÁLEŽITOST A MEZI JEN VÁMI A MNOU. JE TO VĚC VELMI, VELMI, VEŘEJNÁ. 

S POZDRAVEM
JIŘÍ PELÍŠEK ( https://SocDIR.org )


Vážený pane Pelíšku,

 

děkujeme Vám za informace.

 

Jen Vás upozorňujeme, že e-mailová korespondence s námi je čistě a jen mezi námi a Vámi, tj. pronajímatelem a nájemcem.

 

Přeji Vám hezký zbytek dne

 

 

Mgr. Ivana Fantová | Úřad městské části Praha 11
Odbor majetkoprávní – Oddělení bytové
vedoucí Oddělení bytového

image001

sídlo: Ocelíkova 672/1, 149 00 Praha 4
pracoviště: místnost 57, Ocelíkova 672/1, 149 00 Praha 4
tel.: 267 902 256
e-mail: fantovai@praha11.cz, web: www.praha11.cz

 

From: jpblog@post.cz <jpblog@post.cz> 
Sent: Tuesday, June 11, 2024 5:55 AM
To: Fantová Ivana Mgr. (OMP) P11 <fantovai@praha11.cz>
Cc: Marešová Alena (OMP) P11 <MaresovaA@praha11.cz>; Bělčíková Lenka DiS. (OSVZ) P11 <BelcikovaL@praha11.cz>; langmann.roman@fokus-praha.cz; posta@vlada.cz; posta@hrad.cz; info@hrad.cz; posta@mpsv.cz
Subject: RE: ZPRÁVA MĚSTSKÉMU ÚŘADU PRAHA 11 A SPOL... S DOPLNĚNÍM TEXTU..INFORMAČNĚ A NA VĚDOMÍ VŠEM

 



S POZDRAVEM

JIŘÍ PELÍŠEK

ZAZNAMENÁVÁM.. NAPŘÍKLAD:

https://ReHR.LIVE ..   JAK SPRÁVNĚ UVÁDÍ DAN MILLMAN(AUTOR KNIHY: "CESTA POKOJNÉHO BOJOVNÍKA" ).. :  "ŽIVOT NENÍ (*JEN) SOUKR...