úterý 23. ledna 2024

S.O.S.

JAKOŽTO INVALIDNÍ DŮCHODCE

OHLAŠUJI TÍMTO V ČR MŮJ OSOBNÍ FATÁLNÍ, TOTÁLNÍ EKONOMICKÝ, TÍM I SOCIÁLNÍ KOLAPS Z DŮVODŮ FATÁLNĚ DISFUNKČNÍ SOCIO MATEMATIKY VLÁD ČR PO ROCE 1989 DOPOSUD. SOUČASNÉ TAK ZVANÉ ŽIVOTNÍ MINIMUM V ČR VE VÝŠI 4700,-KČ(CZK) A OD TOHO SE ODVÍJEJÍCÍ SOCIO SITUACE NEUMOŽŇUJE ANI DŮSTOJNÝ ŽIVOT, ANI UDRŽITELNOST ŽIVOTA, !!! ANI PŘEŽITÍ !!! 
TÓ, CO DOSTÁVÁM COBY INVALIDNÍ DŮCHODCE OD STÁTU ČR (DŮCHOD, DÁVKY NA BYDLENÍ).. CO JSEM DOSTAL I V UPLYNULÉM ROČNÍM ČASE, JIŽ ZDALEKA, MNOHONÁSOBNĚ JE POD MOŽNOSTMI PŘEŽITÍ VZHLEDEM K NAPŘÍKLAD.. ZEJMÉNA CENÁM POTRAVIN. A TO JSEM NEKUŘÁK, ABSTINENT, VEGAN. O JAKÉMKOLI NÁKUPU NAPŘÍKLAD JAKÉHOKOLI OŠACENÍ, BRÝLÍ, ZDRAVOTNÍCH POMŮCEK, LÉKŮ, NEBO VÝLETŮ, VSTUPENEK ZA KULTUROU UŽ VŮBEC NEMOHU COBY INVALIDNÍ DŮCHODCE V ČR ANI UVAŽOVAT.. NENÍ TO VŮBEC REÁLNÉ.


.. 
MOJE SITUACE:
V ÚNORU 2024 MI NEJSPÍŠ SKONČÍ NÁJEMNÍ SMLOUVA K BYTU, KDE BYDLÍM A BUDE ZE MNE BEZDOMOVEC, UMÍRAJÍCÍ POD KONĚM NA VÁCLAVSKÉM NÁMĚSTÍ V PRAZE.. JELIKOŽ JINÉ BYDLENÍ, NEŽLI DŮSTOJNÉ V BYTĚ (PRORODINNĚ, TEDY NE PO DVOU A VÍCE MUŽÍCH NA POKOJI, V BYTĚ VE STYLU UBYTOVNY) NEPŘIJMU NIKDE NA UBYTOVNĚ A PODOBNĚ NEDŮSTOJNĚ. ( A TO MYSLÍM NAPROSTO VÁŽNĚ. I HISTORIE MOJE TO POTVRZUJE, NA UBYTOVNĚ JSEM ANI V MINULOSTI V MÉM BEZDOMOVECTVÍ, SE NEZDRŽOVAL, JEN JSEM TAM V ŠOKU PÁRKRÁT PŘESPAL, PAK JSEM SE ODEVZDAL JIŽ NEJVYŠŠÍMU, POBÝVAL JSEM V NÁRODNÍ TECHNICKÉ KNIHOVNĚ V PRAZE,NA TO UŽ ALE NÁLADU NEMÁM, PSÁT Z TAMNÍCH POČÍTAČŮ LIDEM NA ZEMI PLANETĚ O LIDSKÝCH PRÁVECH.., CO JSEM CHTĚL A MĚL, JSEM SVĚTU.. LIDEM.. SDĚLIL.) 

OD 1.3.2024,TEDY OD BŘEZNA NEBUDU MÍT VELMI PRAVDĚPODOBNĚ KDE BYDLET, JELIKOŽ MI NEJSPÍŠ MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 11 NEPRODLOUŽÍ NÁJEMNÍ SMLOUVU K BYTU, TEDY OD BŘEZNA ŽE MNE BUDE PRAVDĚPODOBNĚ ZMÍRAJÍCÍ VENKU V ULICÍCH PRAHY, POD KONĚM NA VÁCLAVSKÉM NÁMĚSTÍ V PRAZE BEZDOMOVEC.. 
OD DUBNA 2024 NEBUDU MÍT UŽ ANI KORUNU NA JÍDLO, ANI POKUD BYCH JEŠTĚ BYL VE STÁVAJÍCÍM BYTĚ V NÁJMU, JELIKOŽ MI PODSTATĚ SNÍŽÍ DÁVKY NA BYDLENÍ(TY, CO MI DÁVÁ STÁT NYNÍ, MI POSTAČUJÍ ANI NE NA STRAVU, NEMÁM TUDÍŽ MOŽNOST HRADIT TO, K ČEMU JSOU, TEDY NÁKLADY SPJATÉ S BYDLENÍM), TAKŽE I KDYŽ MI MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA 11 NÁJEM PRODLOUŽÍ, MŮJ ŽIVOT V ČR SE CHÝLÍ KU KONCI, KE SMRTI VYHLADOVĚNÍM, BEZDOMOVECTVÍM. 
.. 
..
~~
~~
JP BYT/MOJE BYDLENÍ V SOUČASNOSTI/ ZPRÁVA 2024_01_22.TXT:

PŘEDÚVOD

MOJE KORESPONDENCE S MĚSTSKOU ČÁSTÍ PRAHA 11, A TD, ATP


DOBRÝ DEN PANÍ VESELÁ, KAIZLOVÁ,


kaizlovaz@praha11.cz, veselaa@praha11.cz


DOSTAL JSEM NA VÁS KONTAKT OD PANÍ BARBORY KOLÁŘOVÉ Z JIHOMĚSTSKÉ SOCIÁLNÍ A.S., ABYCH SE V UVEDENÉ ZÁLEŽITOSTI OBRÁTIL NA VÁS:


PROSBA O POMOC VE SMYSLU PODROBNOSTÍ, UVEDENÝCH NÍŽE V TEXTU Z MOJÍ KORESPONDENCE S HYGIENOU A S JIHOMĚSTKOU SOCIÁLNÍ A.S.:


( DÁVKY OD STÁTU NA BYDLENÍ ANI V SOUČTU S MÝM INVALIDNÍM DŮCHODEM MI DLOUHODOBĚ VE STÁVAJÍCÍ VÝŠI S OHLEDEM NA NÍZKOU VÝŠI..NÁSOBNĚ PODHODNOCENĚ VŮČI CENÁM POTRAVIN .. ANI ZDALEKA 

!!! NEPOSTAČUJÍ

 K PŘEŽITÍ  !!!

SPOLU SE ZVLÁDÁNÍM PLACENÍ VŠEHO SOUVISEJÍCÍHO S BYDLENÍM, HYGIENICKÁ A ZDRAVOTNÍSITUACE V BYTĚ JE ROVNĚŽ ZNAČNĚ NEUTĚŠENÁ TÉŽ NIKOLI MOU VINOU, TEDY SE OBRACÍM TOUTO FORMOU NA VÁS O POMOC VE SMYSLU PODROBNOSTÍ, UVEDENÝCH NÍŽE V TEXTU PŘÍLOH ZPRÁVY O BYTU Č.3,4..):


S DÍKY PŘÍPADNĚ ZA POCHOPENÍ

 POZDRAVEM 

JIŘÍ PELÍŠEK

( https://ReHR.cz )


..

..


ÚVOD..PŘÍLOHA Č.1(VIZ PODROBNĚJI O PŘÍLOHÁCH NÍŽE V TEXTU):


nájem bytu

Doručená pošta


Marešová Alena (OMP) P11

16. 1. 2024 11:45 (před 2 dny)

komu: ReHRcz@gmail.com


Vážený pane Pelíšku,

za pronajímatele bytu č.Xy 37 .. Vám sdělujeme, že Vaše žádost o uzavření smlouvy o nájmu bytu ... byla dne 15.01.2024 projednána v bytové komisi Rady městské části Praha 11. Dále bude Vaše žádost předložena na jednání Rady Městské části Praha 11 (naplánováno je na 24.01.2024).

O výsledku jednání Vás budeme informovat.

S pozdravem

Alena Marešová | Úřad městské části Praha 11

Odbor majetkoprávní – Oddělení bytové

samostatná odborná referentka bytového Oddělení

e-mail: MaresovaA@praha11.cz, web: www.praha11.cz


 


...


JIŘÍ PELÍŠEK

Přílohy

10:46 (před 1 minutou)

komu: Marešová


DOBRÝ DEN, PANÍ MAREŠOVÁ,

DĚKUJI VÁM ZA INFO,

NO, S OHLEDEM NA SITUACI, NA I MOU KORESPONDENCI S JIHOMĚSTSKOU MAJETKOVOU, VÁM TUTO KORESPONDENCI, VE KTERÉ JSOU ZMÍNKY I CO SE TÝKÁ PRODLOUŽENÍ MÍ NÁJEMNÍ SMLOUVY, POSÍLÁM, MĚSTSKÉ ČÁSTI PRAHA 11 V KOPII NA VĚDOMÍ.

NEBOŤ VĚCI NEJSU JEN ČERNÉ A BÍLÉ..ALE TO OBA.. JISTĚ DOBŘE VÍME.

..

S POZDRAVEM

JIŘÍ PELÍŠEK

(https://ReHR.cz )

~~~

út 16. 1. 2024 v 11:45 odesílatel Marešová Alena (OMP) P11 <MaresovaA@praha11.cz> napsal:

Vážený pane Pelíšku,

za pronajímatele bytu č. 37 v čp. 1567 Vám sdělujeme, že Vaše žádost o uzavření smlouvy o nájmu bytu č.37 v čp. 1567 byla dne 15.01.2024 projednána v bytové komisi Rady městské části Praha 11. Dále bude Vaše žádost předložena na jednání Rady Městské části Praha 11 (naplánováno je na 24.01.2024).

O výsledku jednání Vás budeme informovat.


 S pozdravem


Alena Marešová | Úřad městské části Praha 11

Odbor majetkoprávní – Oddělení bytové

e-mail: MaresovaA@praha11.cz, web: www.praha11.cz

..

..

PŘÍLOHA Č.1:

MOJE KORESPONDENCE S PANÍ MAREŠOVOU Z MĚSTSKÉ ČÁSTI PRAHA 11,


 A DÁLE PŘÍLOHA Č.2.. MOJE KORESPONDENCE S JIHOMĚSTSKOU MAJETKOVOU

OBOJE K TÉMATU NÁJMU A PRODLOUŽENÍ MI NÁJEMNÍ SMLOUVY K BYTU..


A DÁLE PŘÍLOHA Č.3 MOJE KORESPONDENCE SMĚREM K HYGIENICKÉ STANICI ČR


A DÁLE PŘÍLOHA Č.4 MOJE KORESPONDENCE SMĚREM S JIHOMĚSTSKOU SOCIÁLNÍ A.S.

(VŠECHNY ZDE PŘÍLOHY JSOU ZDE UVEDENY POD SEBOU, V TEXTOVÉM FORMÁTU)

..

PŘÍLOHA Č.1:V ÚVODU TOHOTO TEXTU

..

PŘÍLOHA Č.2 (TEXT KORESPONDENCE S JIHOMĚSTSKOU MAJETKOVOU):

TO CHÁPU, PANÍ PŠENIČKOVÁ, CO MI PÍŠETE O VNITŘNÍ ORGANIZACI VAŠÍ A MĚSTSKÉ ČÁSTI.

PROTO ODEŠLU NAŠI KORESPONDENCI NA VĚDOMÍ I JIM, MĚSTSKÉ ČÁSTI PRAHA 11.

O ČESKÉM SOCIÁLNÍM SYSTÉMU A JEHO ASOCIÁLNÍ KVALITĚ NENÍ TŘEBA DISKUTOVAT, POČET BEZDOMOVCŮ A PŘÍČINA TOHOŤ PODROBNĚ POPISUJI NA SVÉM WEBBLOGU. VŠE JE PROKAZATELNÉ, JASNÉ. CO SE USA TÝKÁ, NIKDY JSEM NETVRDIL, ŽE TAM TO MAJÍ NĚJAK LEPŠÍ. ALE TO NEMŽE BÝT OSPRAVEDLNĚNÍM TOHO, CO SE V ČR DĚJE PO ROCE 1989 ASOCIÁLNĚ VŮČI ZNAČNÉ ČÁSTI POPULACE.

VZHLEDEM K TOMU, ŽE SE PODROBNĚ ZABÝVÁM UVEDENÝM TÉMATEM, TEDY ZÁLEŽITOSTMI SOCIÁLNÍHO SYSTÉMU V ČR NA SVÉM WEB_BLOGU A V TAMNÍCH PODWEBECH, NEBUDU ZDE ZACHÁZET JIŽ DO PODROBNOSTÍ. TO SI MŮŽE KAŽDÝ V PŘÍPADĚ ZÁJMU NASTUDOVAT.

..

S POZDRAVEM

JIŘÍ PELÍŠEK


čt 18. 1. 2024 v 10:10 odesílatel Irena Pšeničková <psenickova@jihomestska.cz> napsal:

Dobrý den, pane Pelíšku,


 


děkuji Vám za zpětnou vazbu – souhlas se změnou/ snížením výše záloh od 1.2.2024.


 


Co se týká další záležitosti, s tím Vás musím odkázat na Městskou část Praha 11. Ta má svěřený majetek k hospodaření od Města Prahy. Městská část Praha 11 uzavírá nájemní smlouvy. Má nastavena kritéria pro možnost prodloužení, uzavření nových nájemních smluv. Nějaký systém být nastaven musí. Není úplně striktní, do určité míry je ohebný. Ovšem my, Jihoměstská majetková a.s. coby správní firma, jejímž hlavním a jediným akcionářem je Městská část Praha 11, se řídíme jejími pokyny. Proto, máte-li jakékoli dotazy, námitky a sdělení ohledně prodloužení/uzavření nájemní smlouvy a s nastaveným systémem, obraťte se, prosím, právě na Městskou část Praha 11.


 


Dovoluji si jen podotknout, že my – Česká republika – nemáme špatný sociální systém. Domnívám se, že například systém v USA by Vám vyhovoval mnohem méně.


 


S pozdravem  


 


Irena Pšeničková

Předpis nájemného a služeb


Jihoměstská majetková a.s.

e-mail: psenickova@jihomestska.cz




 


From: JIŘÍ PELÍŠEK <rehrcz@gmail.com>

Sent: Thursday, January 18, 2024 9:50 AM

To: Irena Pšeničková <psenickova@jihomestska.cz>

Subject: Re: Změn.hl.od 1.2.2024_1567_37_Pelíšek Jiří - snížení záloh na měř.služby


 


DOBRÝ DEN,


S UVEDENÝM SNÍŽENÍM PLATEB JAK JSEM VÁM PSAL, TEDY O -1700KČ SOUHLASÍM.


NO, A TAKOVÉTO KLAUSULE O SESPLATNĚNÍ CELÉHO DLUHU NARÁZ, KDYŽ ČLOVĚK NEMÁ PENÍZE JSOU JEN NÁSTROJEM NELIDSKOSTI, LIKVIDAČNÍM, PODTRŽENO NAVÍC S VYHROŽOVÁNÍM O MOŽNOSTI NEPRODLOUŽENÍ NÁJEMNÍ SMLOUVY. TO JE JAKÉSI I ZASTRAŠOVÁNÍ, POMĚRNĚ I POSTRÁDAJÍCÍ LIDSKOST. ALE TAKOVÝ JE SYSTÉM ČR PO ROCE 1989..ŘÍKÁ SE TOMU TRŽNÍ EKONOMIKA..SE STATISÍCI BEZDOMOVCŮ(CCA 700TISÍC), KDY MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR LŽE O TOMTO POČTU, ŽE JICH V ULICÍCH ZMÍRÁ DESETINÁSOBNĚ MÍŇ..PŘI TOM PŘEDSEDKYNĚ EU TO SPOČÍTALA V ČR TAKÉ TAK, JAKO JÁ, NA TĚCH 700TISÍC. PROTO CO CHVÍLI I NA JIŽNÍM MĚSTĚ IDÍME LIDI HLEDAT POTRAVU V ODPADKOVÝCH KONTEJNERECH.


TAK ZVANÝ SPRÁVCE SVJ V DOMĚ KOUDELKA MI NA POZDRAV ODPOVĚDĚL PŘI SVÉ BLBÉ NÁLADĚ, BEZDŮVODNĚ, ŽE SE POSTARÁ, ABY MI NEBYLA PRODLOUŽENA NÁJEMNÍ SMLOUVA...JEN TAK, P.EČER TO DOROVNAL PO TÉ, CO JSEM MU TO DAL PÍSEMNĚ, ŽE JAKÁSI PANÍ MÁ ŠPATNOU MEDIKACI A VYMÝŠLÍ SI..COSI ŽE K NÍ NĚKDO CHODÍ DOMŮ JÍ NĚCO POTAJÍ PÍT..BEZ ZÁJMU O TO, CO MU ŘÍKÁM, SDĚLUJI.


TEDY V ČR SE HNED VYHROŽUJE LIDEM BEZDOMOVECTVÍM PŘI PRVNÍ PŘÍLEŽITOSTI, A SE SLASTÍ SE TO LIDEM V HOJNÉM POČTU DĚLÁ.


NÁJEMNÍ SMLOUVA NA ROK, NA DVA, JSOU K TOMU VELMI DOBRÝM NÁSTROJEM.


A LIDÉ, JAKO VY, MI ŘEKNETE, ŽE JEN PÍŠETE ADMINISTRATIVU, PODKLADY, A ŽE VLASTNĚ ÁS ANI TAKOVÉ VĚCI NEZAJÍMAJ.


ONO JE KLIDNĚJŠÍ MÍT KLAPKY, A DĚLAT TO, BÝT TOHOTO ASOCIÁLNÍHO SYSTÉMU PLACENÝM ÚČASTNÍKEM..V KLIDU V TEPLE..


..


JO, JSEM VE SKLUZU SE SPLÁTKAMA. TO SE NEDÁ NIC DĚLAT.


NEBUDE LI MI PRODLOUŽENA NÁJEMNÍ SMLOUVA, NEMÁM KAM JÍT.


DO UBYTOVNY NA PALANDU A PODOBNĚ NEJDU, NA TO ZAPOMEŇTE VŠICHNI, TO RADŠI ZHEBNU TŘEBA NA VÁCLAVÁKU POD KONĚM. A MYSLÍM TO NAPROSTO VÁŽNĚ.

S POZDRAVEM

JIŘÍ PELÍŠEK

( https://ReHR.cz  .. )

..

po 15. 1. 2024 v 13:29 odesílatel Irena Pšeničková <psenickova@jihomestska.cz> napsal:

Dobrý den, pane Pelíšku,

na Vaši žádost jsem s platností od 1.2.2024 snížila zálohy u měřených služeb, viz. první příloha Změnové hlášení. Projevte svůj souhlas s provedenou změnou v odpovědi na tento email tak, aby byla vidět celá jeho historie a zašlete zpět na mou emailovou adresu. Tímto úkonem k nám na Jihoměstskou majetkovou nemusíte chodit osobně.

Děkujeme za informaci ohledně Vaší finanční situace a dobrovolném uznání dluhu o splátkách.

Bohužel Vám musím sdělit, že nedodržením/porušením Dohody o splnění dluhu ve splátkách ze dne 27.11.2023 (dále jen „Dohoda“) – včasným nehrazením splátek dle splátkového kalendáře - došlo k zesplatnění celého dluhu, jenž je jako druhý dokument přiložen k tomuto emailu.

V článku III. této Dohody je uvedeno: Účastníci si ujednali, že nesplněním i jen jediné splátky podle čl. II. této Dohody ztrácí dlužník výhodu splátek a věřitelka (Městská část Praha 11) má právo na vyrovnání celé pohledávky, a to do 15 dnů ode dne, kdy k tomu dlužníka vyzve. Toto právo může věřitelka uplatnit nejpozději do splatnosti nejbližší příští splátky.


Žádáme Vás tímto, abyste celý dluh ve výši 21 838,00 Kč uhradil nejpozději do 30.1.2024.


Dovoluji si upozornit, že Nájemní smlouva uzavřená Vámi a Městskou částí Praha 11 končí dne 29.2.2024. Včasným neuhrazením celého dluhu a porušením splátkového kalendáře z Vaší strany Vám nemusí být nájem bytu ze strany pronajímatele prodloužen.

 

Tuto výzvu k okamžitému uhrazení Vám zasíláme emailem i dopisem do Vaší domovní schránky č. Xy.

S pozdravem


Irena Pšeničková

Předpis nájemného a služeb

Jihoměstská majetková a.s.

e-mail: psenickova@jihomestska.cz

..

From: JIŘÍ PELÍŠEK <rehrcz@gmail.com>

Sent: Monday, January 15, 2024 11:31 AM

To: Irena Pšeničková <psenickova@jihomestska.cz>

Subject: Re: Upomínka ke dni 31.12.2023_1567_37_Pelíšek Jiří

DOBR DEN PANÍ PŠENIČKOVÁ..,


VÍM O TOM, NO, STALO SE TO, ŽE VLÁDA AVIZOVALA NAVÝŠENÍ DCHODŮ O CCA 1850,-KČ, TEDY JSEM SI NAVÝŠIL U VÁS NJEM..NA ZÁLOHÁCH ZA SLUŽBY, VODNÉ, STOČNÉ. DŮCHODY SE VŠAK TAK NENAVÝŠILY. TEDY VÁS MUSÍM POPROSIT O SNÍŽENÍ MNOU NAVÝŠENÝCH PLATEB NA ZÁLOHÁCH  K NÁJMU O 1700,-KČ OPROTI SOUČASNÉMU STAVU NA PŘEDPISU NÁJMU. NEMÁM DŮCHOD NAFUKOVACÍ, TEDY NEMOHU NYNÍ POSTUPOVAT JINAK.


VÍM, ŽE JSEM VE SKLUZU NYNÍ SE 2 SPLÁTKAMI, NO BUDU TO MUSET NĚJAK DOTÁHNOUT V ČASE. HNED, NEPRODLENĚ, TO NEBUDE. 

TEDY MI PROSÍM, PŘIPRAVTE ZPĚT SNÍŽENÝ PŘEDPIS NÁJMU O -1700KČ(CZK), PO TÉ BUDU MÍT MOŽNOST VÁM HRADIT DOMLUVENÉ SPLÁTKY 2000,-KČ MĚSÍČNĚ.

DEJTE MI VĚDĚT, AŽ BUDETE MÍT NOVÝ PŘEDPIS NÁJMU PRO MNE PŘIPRAVENÝ, PŘIJDU VÁM JEJ PODEPSAT.

ASI TAKÉ VEDLE TOHO ZKUSÍM KONTAKTOVAT JIHOMĚSTSKOU SOCIÁLNÍ, JESTLI BY PRO MNE MĚLI SAMOSTATNÝ SOCIÁLNÍ BYT, NEBO TAK NĚCO, TŘEBA I S PEČOVATELSKOU SLUŽBOU, PROTOŽE JAK VIDNO, S BYDLENÍM V SAMOSTATNÉM BYTĚ JSOU PRO MNE NĚJAK NEUSTÁLE ZDRAŽOVACÍ OBSTRUKCE MEZIROČNĚ ZE STRANY PRONAJÍMATELE A SPOL, LEČ PRO INVALIDNÍHO DŮCHODCE NIKOLI ZCELA SNADNO HLADCE POPLATNÉ.

NO, UVIDÍME, TŘEBA MI TO DOBŘE VŠE BUDE..DOPADNE.

S POZDRAVEM

JIŘÍ PELÍŠEK

( https://ReHR.cz )


~~~

čt 4. 1. 2024 v 15:17 odesílatel Irena Pšeničková <psenickova@jihomestska.cz> napsal:


Vážený pane Pelíšku,

zasíláme Vám rozpis dluhu nájemného a služeb k datu 31.12.2023.

Žádáme Vás o neprodlenou úhradu dvou splátek dle podepsaného a schváleného Splátkového kalendáře po 2 000,-Kč, celkem tedy 4 000,- Kč, a to na číslo účtu pod variabilním symbolem uvedeným ve Splátkovém kalendáři.


Do zprávy pro příjemce uveďte text: Splátka dle SK za 11 a 12 / 2023

V případě, že již máte dlužné období uhrazeno, berte tuto upomínku za bezpředmětnou.

Irena Pšeničková

Předpis nájemného a služeb


Jihoměstská majetková a.s.

Česká republika

e-mail: psenickova@jihomestska.cz

..

..

PŘÍLOHA Č.3 MOJE KORESPONDENCE SMĚREM  HYGIENICKÉ STANICI ČR(TEXT):

-------- Původní zpráva --------

Od: JBlog@post.cz

Datum: Dnes v 11:40

Komu: podatelna@hygpraha.cz

Předmět: PROSBA O POMOC

DOBRÝ DEN,

BYDLÍM V BYTĚ.. V 1+1 O VELIKOSTI CCA 43METRŮ ČTVEREČNÝCH V PRAZE NA JIŽNÍM MĚSTĚ, NA SÍDLIŠTI.

JSEM V INVALIDNÍM DŮCHODU, MOJE PŘÍTELKYNĚ TAKTÉŽ.

NEMŮŽEME ZE ZDRAVOTNÍCH DŮVODŮ POBÝVAT V TOMTO BYTĚ, JE PROHNILÝ ČERNOU PLÍSNÍ.

(I PŘESTO SE V ČR NEUST?LE NAVÍC ZDRAŽUJÍ SLUŽBY, JAKO VODNÉ, STOČNÉ, NECHUTNĚ I ELEKTŘINU, JAKO VŠE VČETNĚ POTRAVIN, NEVÍM, KDE M?M NA TO VŠE BRÁT PENÍZE, TO CO MI STÁT DÁVÁ, I NA BYDLENÍ, ANI ZDALEKA NESTAČÍ NA TO VŠE SOUČTEM, MATEMATICKÝ, FAKTICKY)

ŽÁD?M VÁS TEDY, PROSÍM, JESTLI BYSTE MI MOHLI POMOCI V TOM, ABY MI BYL PŘIDĚLEN NĚJAKÝ JINÝ BYT, ČISTÝ, NAPŘÍKLAD SOCIÁLNÍ SE SNÍŽENÝM NÁJMEM, TŘEBA I S PEČOVATELSKOU SLUŽBOU NEBO BEZ NÍ, KDE NEBUDU MUSET MÍT OBAVU Z PLÍSNĚ, ANI ZBYTKOVĚ. S PŘÍTELKYNÍ SI TO NEMŮŽEME ZDRAVOTNĚ DOVOLIT.

.. 

V PŘÍPADĚ, ŽE SE BUDETE CHTÍT PŘIJÍT KE MNĚ DOMŮ DO SOUČASNÉHO BYDLIŠTĚ PODÍVAT NA SITUACI, MI POŠLETE ZPRÁVU NA EMAIL: ReHRcz@gmail.com A PŘEDEM PŘED NÁVŠTĚVOU MI PROSÍM ZAVOLEJTE.

.. 

S POZDRAVEM

JIŘÍ PELÍŠEK, MOBIL: 739 513 541

( https://ReHR.cz .. ) 

..

..

PŘÍLOHA Č.4 MOJE KORESPONDENCE SMĚREM K JIHOMĚSTSKÉ SOCIÁLNÍ A.S.(TEXT):

JIŘÍ PELÍŠEK <rehrcz@gmail.com>

10:58 (před 29 minutami)

komu: sekretariat, skrytá kopie: marketa.tomkova, skrytá kopie: info

DOBRÝ DEN, 

PŘED ČASEM JSEM VÁS KONTAKTOVAL OHLEDNĚ TOHO, ŽE BYCH MOŽNÁ OD VÁS POTŘEBOVAL POMOCI. 

JSEM V PLNÉM INVALIDNÍM DŮCHODU, A POTŘEBOVAL BYCH S VÁMI PROBRAT SVOU SOCIÁLNÍ SITUACI. BYDLÍM V OBECNÍM BYTĚ 1+1 O CCA 43METRECH ČTVEREČNÝCH, ALE SITUACE JE ZNAČNĚ NEUTĚŠENÁ. 

V BYTĚ STUDENĚ PROFUKUJE, JE V NĚM OD PODZIMU DO JARA ZIMA, NAVÍC JE V NĚM VE ZNAČNÉ MÍŘE ČERNÁ PLÍSEŇ, COŽ SI S OHLEDEM NA ZDRAVOTNÍ STAV MŮJ I MOJÍ PŘÍTELKYNĚ (KTERÁ JE TAKTÉŽ V INVALIDNÍM DŮCHODU) DOVOLIT NEMŮŽU V TOMHLE ŽÍT. 

NAVÍC SE V ČR NEUSTÁLE ZDRAŽUJE NÁJEM, SLUŽBY S NÁJEM SPOJENÉ VODNÉ, STOČNÉ, ELEKTŘINA.. MATEMATICKY, FYZICKY, SE Z TOHO, CO DOSTÁVÁM OD STÁTU, PŘEŽÍT A PO PLATIT TO VŠE, NEDÁ, NEDÁ SE TÓ UŽ ZVLÁDNOUT. 

NENÍ MOŽNO TAKTO ŽÍT, EXISTOVAT.. PŘEŽÍT. 

TEDY POTŘEBUJI S VÁMI PROBRAT MOŽNOST PŘESTĚHOVÁNÍ DO JINÉHO, NAPŘÍKLAD SOCIÁLNÍHO BYTU S I ZÁROVEŇ SNÍŽENÝM NÁJEMNÝM, SROVNATELNĚ VELIKOSTNĚ CO DO METRŮ ČTVEREČNÝCH VELKÝM, TŘEBA I S PEČOVATELSKOU SLUŽBOU NEBO I BEZ NÍ.. A TO VELMI NALÉHAVĚ. 

TAKTO ŽÍT, PŘEŽÍT, NEMOHU..NEJSEM SCHOPEN..V SITUACI STÁVAJÍCÍ. 

.. 

V PŘÍPADĚ, ŽE SE BUDETE CHTÍT U MNE ZASTAVIT, DOMLUVIT SE, MNĚ PROSÍM KONTAKTUJTE NA EMAIL: REHRCZ@GMAIL.COM, A PŘED SCHŮZKOU JEŠTĚ PROSÍM TELEFONICKY NA MOBIL. 

.. 

S DÍKY ZA POCHOPENÍ, 

S POZDRAVEM


JIŘÍ PELÍŠEK, MOBIL: 739 513 541

( https://ReHR.cz .. ) 

..

..

~~~



 

ZAZNAMENÁVÁM.. NAPŘÍKLAD:

https://ReHR.LIVE ..   JAK SPRÁVNĚ UVÁDÍ DAN MILLMAN(AUTOR KNIHY: "CESTA POKOJNÉHO BOJOVNÍKA" ).. :  "ŽIVOT NENÍ (*JEN) SOUKR...